Q&A - Vendela

  • Och "Where comes bananas from?" Sa dalig engelska har val inte amerikanerna eller?
  • Haunted House*
Det var tva nya kommentarer fran Vendela! ja du vendela, det slar mig inte riktigt vad som ar fel med "where comes bananas from?" men jag ar en manniska, sa nagot grammtaiskt fel hit och dit kan val inte vara hela varlden. jag pratar ju engelska hela dagarna sa kan nog bli lite blind ibland, men sag garna till vad det var som var fel med den meningen!

och haunted house, jag vet inte om jag rakade skriva hunted house istallet eller? som sagt, jag forstar inte riktigt varfor jag har denna kommentaren. for jag minns inte en enda gang nagon kommenterat och rattat mig om jag skrivit nagot stav fel pa svenska, so what's the deal girl?

Kommentarer
Postat av: olivia

eftersom bananas är i plural så böjs inte verbet "come" efter "it" så det rätta hade varit "where do bananas come from?" :)

2011-10-15 @ 01:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0