saturday

Hejsan! Hur mar ni? Jag mar bra, faktiskt valdigt bra skulle jag tro! igar sa drog vi som sagt till Dubuque! Forst drog vi till Abbies dorm, sedan till Morgans house (college-house, sjukt coolt att jag faktiskt far se sant har) och sedan drog vi till the mall. kopte min fina vinterjacka, ni kommer val ihag den grona jackan med stor palsluva?? En sadan liknande hittade jag pa American Eagle for 129 dollar, oh juste plus 10 dollar tax(moms)! sedan drog vi till taco bell, at 3 soft tacos, sa jaaaakla gott, akte till kennedy mall's theathre. Betalade for footloose, men sen sa drog vi in till 50/50 ist. Josie ar 17 om en vecka sa hon kunde inte se footloose som ar sjutton ars grans.. biosalongerna har ar absolut inte som i sverige, har satter man sig vart man vill i salongen, stolarna ar gungar sa jag satt och gunga fram & tillbaka i 1.5 timme, haha. sedan drog vi till en glasscafe, kommer inte ihag namnet, men nasta gang ska jag ta kort och visa er!! skit coolt, typ forst valjer man smaker, sen sa sager man till va man vill ha till (typ snickers, oreos, massa olika notter, smarties osv) och sa typ "bakar" dom in det i glassen!!! tog en "Oh Fudge" chocolate shake da men den var goood. sen drog vi till en hunted tunnel, eller vi vagade inte ga ur bilen efetrsom vi bara var 4 tjejor, jag, lauren, josie och laura! sen drog vi hem, jag och lauren kolla pa nagot, komme rinte riktigt ihag.
Idag klockan 9 tog vi bilen till Wisconsin! det var hela familjen, jag, lauren, morgan, abbie och tom&linda. tog ungefar en timma, vi skulle till nagon stor typ jakt&fiske affar. eller ha allt sant dar utesaker klader. dom hade massa amerikanska djur uppstoppade i affaren, bisoxar eller vad det heter, bjornar, och ah massa som jag inte kan namnet pa! sen kakade vi och akte hem! har skypat med mamma och ellen i typ en timme ocksa, jatte mysigt!!!
Haha ipod bild sa inte basta kvaliten, men en liten bild fran affaren! riktigt amerikanskt... haha juste vi hade sa jakla kul i slutet nar vi var i affaren, det fanns en typ stor tavla sa fanns det typ 50 sma fyrkanter som ar olika sanger, sa trycker man pa en for att lyssna. sa alla vi fyra barnern tryckte pa den hela tiden sa den bytte latar, sedan slutade det med att jag och abbie hade typ krig och bytte hela tiden for varandra, alltsa det var skit kult irl!! haha
sedan pa resturangen hade dom en jukebox ocksa, ska ta kort pa en nasta gang!!!
Juste, pa videon dar nere! floden ar mississipi river :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0