saturday


ipod running fodral, ipod, skal, horlurar och skarmskydd for 2000 riksdaler, only in america!
sa dagen borjade sa att min svenska mobil's alarm ringde 6.10 P.M. klockan 7 gav jag mig av till skolan for att kliva pa den gula skolbussen som skulle leda oss till cedar rapid. manga morgontraoota amerikaner = en dod svenne inneholl bussen mellan 7.15 - 8.00. i 1.45 timme satt jag, anna och katie pa marken och klagade pa att vi inte ville springa (vi bestamde att vi skulle powerwalka hela meetet ist). klockan 9.45 lat pistolen och vi sprang ivag. 22.21 min senare var jag framme. min basta tid nagonsin, har iof bara sprngit 3 ganger pa meet men anda, jag ar grym! sen far vi hemmat, tog en dusch, jag och linda drog till dubuque for att kopa ipod, drog till walmart, tacobell och kopte tre soft tacos till mig, endast 18 kr. nu sitter jag hemma, forsoker forsta mig pa itunes och ska strax kolla lite filmer. hoppas ni haft en bra lordag, jag ska ha en lugn sadan!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hey sweety, vad duktig du är på att springa. Keep up the good work! Gött att du köpt ipod nu också. Vi får ses via Skypen snart igen. Puss och kram Louise

2011-10-09 @ 11:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0