she's just a small town girl

vilken dag. det borjade med att jag sminkade mig i sangen (var sa otroligt trott), tog pa mig klader, at special k och satte mig vid datorn. akte till skolan, hade 3 lektioner, ett D.O.L inlamning (grammatik), lunch. angaende lunchen, eftersom det ar foraldrar gala imorgon i skolan sa var lunchen stangd. sa igar kom massa olika resturang kedjor till skolan sa fick man bestalla vad man ville ha sa kom dom med det till skolan idag. sa for forsta gangen satt vi ute och at (andra forresten, gjorde det en annan gang nar det var homecoming). jag mumsade pa en 6inches toasted chicken&bacon subway. illgott. sedan var det historia, matte, tva free. lamnade in lite laxor jag gjorde om i matten. juste det ar en sak jag inte berattat, om vi vill ha mer poang pa vara prov. quiz, laxor vi gor sa ar det bara att gora om dom talen och fa extra credit :) as bra! sen drog jag hem, jag och lauren gjorde amerikanska pancakes. hade inget baking powder sa vi fick ta baking soda, vilket ar en helt annan sak. och det resulterade i att det smakade skit. vi kollade tv. akte och handlade te. snackat om allt mellan himmel och jord med tom och linda, lauren kommer inte vara hemma pa hela helgen, kollat pa gamla konsert dvds med tom&linda timmar. atit ben&jerry's half baked. oh my gosh vad gott det var. testa half baked ellen, testa! nu kollar jag friends. ska strax lagga mig i sangen och sova. jo juste jag och tom bestamde att vi ska ut och jaga nagon dag snart ocksa, sa missar en dag fran skolan. far ga upp typ 3 pa natten med anda, skit coolt ju. han vill ha allt pa film ocksa, han tycker det ar sa interesant hur alla deer's beteer sig, sa ska filma! men nu maste jag sova, ska sitta i gula skolbussen klockan 7.15 A.M imorgon pavag till cedar rapid for meet, ca en timma bort!
haha erin spillde spagetthi pizza pa sina pants, sa hon forsokte torka bort det med hjalp av handtorken (haha heter det sa?)
avundsjuka?
borde ni inte vara, for dom smaka endast baking soda. trodde det forst var sirapen, men icke sa nicke.
har aven hittat min favorit hylla i huset, namligen den under tvn. morgan (aldsta dottern) alskar att kopa dvder, sa vi har bokstavligt talat varje amerikansk film jag sett, + nagra mer. dom har tex. alla harry potter> jag som lange snackat om harry marathon. mamma mia har dom ocksa, omg!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, okej, får göra det snart då:) puss

2011-10-08 @ 19:58:58
URL: http://ellenaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0