a funny part of my life

Hello! What's up? Allt flyter pa har, ratt sa mycket laxor men det gar bra anda. De senaste dagarna har jag skypat med emelie&robin, atit, varit i skolan och hangt med friends. I fredags sa var det ju footballsgame i nagon annan stad, bortamatch alltsa. vi vann, som sist :) we are pretty good! kommer inte ihag vad vi gjorde i lordags men i sondags sa var det kalas for Bob 80 ar. senare pa kvallen sa kom laura hem till oss, kopte pizza och kollade pa sex and the city 1&2. som vanligt somnade jag och lauren i soffan, lol.
I mandags sa akte jag, lauren och linda till iowa city for shopping, letade efter klanning till homecoming men alla var skit fula, sa shoppade massa annat istallet, pa nastan tva veckor sa har jag handlat for 2000 kr, och jag tror kanske 2 saker av allt det ar for att jag vill ha det, resten ar for att jag maste ha det till skolan osv. Sa det ar ganska trist, att skolan och det tagit sa mycket pengar men ah. Igar sa var jag hemma efter skolan hela dagen, ingen practise pga att det var meet, alltsa "tavling" eller vad man ska saga, sprang 1 miles med lauren senare pa kvallen ocksa, at aven en slice spagettipizza, goottttt!
Idag da, kom hem for 20 minuter sen, har vart i skolan och sen practise. vi sprang 5 km idag, kommer inte ihag hur mycket det var i miles. hade aven ett test i algebra 1, det gick bra. testet pa staterna= huvudstaderna gick ocksa bra, 70/100. Och det var "valdigt bra" enligt Mr Correy, vet nagra som fick 49 och under, jag er awesssoooome! nu ska jag ta nagot att ata sen plugga, imorgon och pa fredag ar det practise igen, pa lordag ar det ett meet sa ska fraga Miss G om jag far springa da :) Hoppas ni har det bra dar hemma, ska kopa dator i helgen sa da kommer jag blogga varje dag :)
Allt forutom trosa och linne ar till skolan, linne fran American outfitters och trosa fran victorias secret
Allt till skolan flrutom vasten och vaskan, fran american peagle outfitters, sunpac, forever 21, victorias secret och nagon mer store!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det verkar som att du trivs bra iaf! :D Vad härligt!!! =D♥

2011-09-08 @ 08:19:21
URL: http://liindaantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0