can't decide if it feels right or wrong

sitter invirad i min svampbob-filt, vid datorn, lyssnar pa adele - someone like you (grymmaste laten ever btw), gor samt laxor. tror det gar bra nu, jag har hemlangtan varje dag, eller jag har inte direkt hemlangtan att jag vill aka hem, utan det ar mer att jag vill att aret ska vara over, att jag antligen ska aka hem, sa jag vill inte missa detta, jag vill bara komma hem. men det ar bara for att jag har sa mycket framfor mig nar jag komme rhem, men ska leva i nuet, eller forsoka. har inte en tanke pa att jag ska aka hem nu, nej nej. men klart jag har hemlangtan, aret kommer inte bli latt, det kommer nog vara det tuffaste aret i mina 17 ar. men aven det basta.
anyway, kom hem for tva timmar sedan. haft practise. jag och amie kom lite efter for vi a  jag vet inte, vi borjade springa lite senare efter, pratar om nagra minuter alltsa, sa vitog en genvag. men jag blev allt svettig anda, ville bara inte ha tvatusenelva's traningsvark nar jag ska springa mitt forsta meet imorgon :D ska strax fortsatta med laxan, mormor har kommit med chocolate chip cookis och brownies ocksa, my gaaad! sa javla goott! fet jag ar, men alla onskar sig val en rund liten tjockis vid namn emelia i sommar? var val det jag trodde!
haha sag precis hur rolgit handerna som ska forestalla "XC" - cross country ser ut, funny stuff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0