come on baby let us rock the town

Hejsan! Har ni en harlig natt? festar? sover? filmmys med vanner? det skulle jag haft om jag varit hemma idag, en filmkvall med mina fina vanner! det saknar jag ibland, nar jag ar ute med lauren och hennes kompisar, hora dom skratta at roliga minnen osv. men om 10 manader, da sa :) Idag var det ett meet, jag sprang dock inte. fragade mrs G om jag kunde, men eftersom jag bara varit med 2 ganger sa ar det for tidigt, men pa tisdag sa kanske :) bussen till staden vi skulle till akte 7.15 sa blev en tidig lordag, men det gick braa. akte the famous yellow school bus for forsta gangen, haha det var hm... obekvamt! haha det var sa kul for jag och lindsey skulle kolla tider pa lite olika stallen dar alla sprang, hur dom lag till och sa, sa skulle jag saga forsta tidern, som var 7.23. och sa sager jag 7.23 pa svenska till lindsey som ska skriva ner tiden, sa hor jag henne saga seven twentythree, hon kollade alltsa pa tidtagaruret. haha och sa kommer jag pa att jag sa det pa svenska, haha det har hant nagra ganger. som nar jag skypade med en fran sverige som var pa min skola forra aret, sa fragade nagra andra vad vi pratat om, sa sa jag "bara lite olika saker" pa svenska, hehe. for snabb omvaxling dar, sen kollade dom pa mig konstigt och bara what was that? haha.
har aven skypat med latsasmamma louise och pappa for forsta gangen idag, var harligt att fa prata med dom igen. nar jag sag dom forsta minuterna sa borjade jag nastan grata, saknar dom sa himla mycket!! nu ikvall ska vi ut och ata med nagra andra tror jag. igar var det football game, vi forlorade med 7-14 tror jag, forsta matchen vi forlora detta aret. nu ska jag ga upp och hora med lauren hur det blir ikvall, hors imorgon pusss!!
jag and laura igar under fotbollsmatchen, erin till hoger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0