friday

hej pa er. igar hittade jag en dress, ja kan ni fatta det! som alla har fragat varje dag i skolan om jag har en dress an, och nu har jag det! skor tog jag med hemmifran, fick hem en kjol jag ska ha i skolan ocksa, asbra! hhah nu ar det ju nastan forkallt med kjol da men, haha.
idag sa sa david inte nagot heller, ellr jag undvek han hela tiden men skrev till han pa fb att jag bara ville ga med kompisar, han ba, please, you'r anly in the us once. och jag sa att det ar precis darfor jag vill ga med vannerna, har hort att det blir roligare da! och sa forsokte jag vara lite snall anda och saga tack for blommorna, att dom var fina. och da ska ju han forsoka var cool och ba: the were cheap haha. man ba: ? haha bye
sa ja, men ska snart ta pa mig lite klader och sen drar vi till cascade for att kolla pa tjejerna och killarna nar dom springer, tyvar far inte jag springa idag heller!!
$89 + $20 for att gora den kortare, tror jag. haha kill me
skorna fran H&M
sahar ser jag ut i skolan, det eller vit t-shirt, beiga byxor, och en gran fleece troja som man kopte i skolan!

Kommentarer
Postat av: Pappa Sebban

Vilken snygg mormorsdress du har fått.

2011-09-18 @ 21:19:30
Postat av: Ellen

OOH vilken snygg klänning!

Tro inte att jag är avis på dig, nejdå. Du upplever bara min högsta dröm just nu:) haha åh...

Hoppas du har en underbar tid i USA!

Hugs

2011-09-20 @ 22:28:36
URL: http://admin.nextinfashion.se/byellen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0