Gelena

Kom precis hem, blev ingen practise idag pga att jag glomt dojjorna hemma, sa var det med det! sa fick ringa linda och be o att hon skulle hamta mig! idag har jag aven besokt min tredje stat, namligen Illinois! Staden som vi var i, gelan (ca 1h bort) ar en valdigt gammal stad. vi var forst pa ett museum dar nagra presidenter visades och massa gamla historier, sen drog vi till abraham lincolns hus, haha. sen kakade vi i stan och efter det hade vi 2 timmar free time, sa jag, anna, anna och claire gick langs gatorna i downtown och kollade i massa sma-butiker. det mesta var gamla butiker och nagra nya, hittade en butik med massa sockar! nagra choklad butiker, glass och candy stores! hade en valdigt mysig dag i gamla amerika! ikvall blir det bara att slappa hemma, movies och spagetthi pizza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0