monday morning

Pappa Sebban  ([email protected]) om friday:
Vilken snygg mormorsdress du har fått.
IP: 84.217.230.153
HAHAHAHA, hoppas du menar min skoluniform och inte homecoming klanningen? haha! men om du menar skoluniformen, ja! :) saknar och alskar dig pappa!

Godmorgon pa er! sitter just nu och ater frukost! idag borjar homecoming, sa idag ar det ninja vs pirater, jag ar en ninja. skolan ar ju lite overdrivet strikt nar det galler homecoming ocksa, inga tank toppar, urringade tshirts, leggins, kjolar, klanningar, inga sandaler som visar nagra tar osv osv. Dock hade jag ingen svart thsirt sa for mig blir det svarta jeans, vit tshirt och svart kofta! efter skolan ar det practise, sen drar jag hem, gor iordning mig lite, drar till skolan for att spela powder puff (amerikansk fotboll fast med bara juniors och seniors tjejer) och efter det ar det stomp! det ar typ en dans, eller alla star i en klunga ooch hoppar upp och ner, ar vad jag hort iallafall!


haha, fin man ar pa kort klockan 7 pa morgonen och halvt dod.
nu ska jag kolla hur mycket jag har pa mitt konto, pengar alltsa, och sen borsta tanderna fast det ar en skit stor spindel i badrummet sa vetifan hur det ska ga till, men det far bli en utmaning som jag klarar av precis som jag sitter har, i USA, hos en familj jag inte kant i ens en manad. det blir bra. puss. jag saknar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0