powder puff + stomp

hej pa er! kom precis hem. har haft practise, sprang on the track field, sprinta 2 min och springa langsamt 1 min. skit lange, as jobbigt! sen hamtade jag upp min dress, den ar grymmmm! nu ater jag k-special och vantar pa att lauren ska komma hem. sen drar vi till skolan igen och spelar powder puff, efter det ar det stomp! juste, HAHAH, david trenkamp som fragade om homecoming, han blev expelled today (kommer inte pa svenska ordet for det, har det pa tungan) for att han gjort sa mycket skit och hans betyg suger, sa om han fick ett till C- sa skulle han bli expelled, och japp, sa third period was the last time I saw him, I hope! aja, see ya. bye ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad kul du verkar haft. Tänk vad mycket du får uppleva och vara med om denna tiden tjejen:) va RÄDD om dej hörre du!

2011-09-20 @ 06:57:06
Postat av: Anonym

haha du har varit i usa i några veckor och du glömmer bort dom svenska orden o skriver svengelska, seriöst du är svensk o man glömmer inte bort det svenska språket,o absolut inte så fort gumman ! xd

2011-09-20 @ 18:17:57
Postat av: Anonym

Tycker inte det är ngt konstigt alls att man får in svengelska! Hon pratar engelska konstant hela tiden. Så självklart blir det svengelska ibland!

2011-09-20 @ 21:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0