hejsan hoppsan. är ju lite kass på det här med uppdatering men jag har ju varnat er. jag har en nyhet för er, jag kan icke spela fotboll. mina anklar eller vad det heter är svullna och helt messed up. gör ont bara jag går eller såtr på fötterna. så jag får inte spela fotboll innan svullnaden är borta, vilket suger eftersom vi har första matchen på måndag. men jag gick till skolans dam som ah hjalper skadade idrottare och hon masserade och jag fick ett isbad som jag ska göra varannan dag, skit gött och kallt som fan. efter skolan var det ingen träning utan vi fick våra jerseys och sedan tog vi foton med laget. kom hem kvart i sju som varje dag och har ätit tacos och snart ska jag kolla one tree hill. klockan är halv nio i skrivande stund och är skit trött, men imorgon är sista skoldagen sen kommer vi tillbaka på tisdag igen! ha en bra torsdag och grattis grattis grattis världens bästa erica på din artonårsdaaaaaaaag, love you girl ♥

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack så mycket sötnos :D Älskar dig också! <3

2012-04-06 @ 18:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0