hakuna matata

hejsan. allt är så jäkla grått just nu. det skulle ha varit 28 grader men nu är det bara 13 och regnigt ute. igårnatt så låg jag i sängen och lyssna på regnet, åskan och såg starka ljusa blixtrar lysa upp rummet varannan minut. hände inte så mycket igår, skypade med pappa och louise, åt mat, pluggade lite, kolla tv och satt på weheartit. idag är inte bättre, har ätit frukost, kollat på film med värdmamma och vart på weheartit. nu är klockan tolv och ska strax ta en dusch och börja plugga lite smått. det är första april också, så himla skönt med ny månad. har massor att se fram emot.
det är 72 dagar kvar i staterna, 49 dagar kvar tills skolan slutar, 41 dagar kvar tills vi åker till Mall of America, 38 dagar kvar tills jag är 18, 27 dagar kvar tills prom, och 73 dagar kvar tills jag ser min familj igen. jag klarar detta, inte mycket kvar i skolan och jag spelar fotboll varje dag, måste sluta oroa mig så mycket. detta kommer bli super. livet är bra, jag mår bra och ingenting kan sänka mig. jag är nu som starkast och jag har växt så himla mycket, och vet ni vad_ jag har bara mig själv att tacka, det blir vad man gör det till. hakuna matata, glöm aldrig det.

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja positiva tankar! Vi längtar efter dig!

2012-04-04 @ 11:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0