saturday

idag är det löördag. igarkväll så behövde inte jag, beth och anna springa eftersom vi sprang idag så vi åt kina mat istället. sen kolla vi lite på track meet som vi hade här at beckman. sen satt jag hemma och prata med mina värdföräldrar i timmar hela kvällen. idag kl åtta så sprang jag och några tjejer + massa andra för en kille som har cancer här i stan. så man donerade pengar och spran vi 4.8 kilometer. och jag och min utbytis nathalie fran switzerland var dom snabbaste från laget, vi sprang hela vägen och vi kom typ 5 och 6 plats. jag kom femte och hon sjätte. sen åkte jag, beth och kari till ett cafe och köpte banan strawberry smoothies. nu har jag bara vart hemma och skypat med erro. ikväll vi kanske åker till dubuque och går till det nya frozen yogurt stället, och hänga med min danska vän :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0