yolo

tjeena svennar! jag mår skeeta bra, vill ju inte vara i skolan dock men vem vill_ eller jag ska väl inte klaga, det är ju high school som sagt. idag blev det ingen träning, istället så satt vi och kolla på filmer från de två matcherna vi spelade i veckan och pratade om det. har även bokat tid för att få min dress fitted. imorgon ska jag ringa och försöka få in en tid så snart som möjligt för att färga mitt hår. snart är det sommarlooov, så jäkla götttti! ne nu måste jag plugga lite espanoleee, fick även paket som min mosters man har beställt som jag ska ta med till sverige. att få ner allt i en resväska är ju en annan femma vi kan ta nån dag. ha det super och älska livet. YOLO. och om inte det har anlänt i sverige
n så betyder YOLO you only live once. lite som mitt och mina vänner här i amerika säger om mig, vi säger alltid att iäm only in america once. vilka bra vänner jag har här borta alltså, älskar er brudar. ps. känner mig så jäääääääääääääääääääävla levande så det är inte sant. finns inget på jorden som kan få mig att må dåligt nu, och ändå är det bara en helt vanlig onsdag kväll med inga händelser. fan vad bra liv jag har. åååååh nu ska jag le tills det gär ont.
tjeena svennar! jag mår skeeta bra, vill ju inte vara i skolan dock men vem vill_ eller jag ska väl inte klaga, det är ju high school som sagt. idag blev det ingen träning, istället så satt vi och kolla på filmer från de två matcherna vi spelade i veckan och pratade om det. har även bokat tid för att få min dress fitted. imorgon ska jag ringa och försöka få in en tid så snart som möjligt för att färga mitt hår. snart är det sommarlooov, så jäkla götttti! ne nu måste jag plugga lite espanoleee, fick även paket som min mosters man har beställt som jag ska ta med till sverige. att få ner allt i en resväska är ju en annan femma vi kan ta nån dag.
ha det super och älska livet. YOLO. och om inte det har anlänt i sverige än så betyder YOLO you only live once. lite som mitt och mina vänner här i amerika säger om mig, vi säger alltid att iäm only in america once. vilka bra vänner jag har här borta alltså, älskar er brudar. ps. känner mig så jäääääääääääääääääääävla levande så det är inte sant. finns inget på jorden som kan få mig att må dåligt nu, och ändå är det bara en helt vanlig onsdag kväll med inga händelser. fan vad bra liv jag har. åååååh nu ska jag le tills det gär ont.
älskar denna bilden jag målade, den får mig att känna så levande och young.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0