don't worry, be happy

nu har jag lugnat ner mig lite angående pengarna efter att ha räknat ut vad jag har att bolla med haha. men jag är faktiskt lite blogg sugen så jag tänkte redan nu rabbla upp vad jag har på min önskelista för min födelsedag som är om exakta två månader och tolv dagar. sooo here it is.
  • kamera - fast att jag får välja ut en när jag kommer hem istället, typ. eller en iphone 4. kan intbestäkamera - fast att jag får välja ut en när jag kommer hem istället, typ. eller en iphone 4. kan inte bestämma mig.
  • ray ban - ett par pilot ray ban vore fint, kostar runt 920 här.
haha that's prolly about it. pengar vore fint fint också.

that's prolly about it. pengar vore fint fint också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0