stay strong

jag vet att det kommer bli bättre imorgon, men jag saknar bara min familj så himla mycket. min fina lilla lillasyster emma, jag saknar henne väldigt mycket idag. det är bara så svårt ibland, alla tror att ens utbytesår kommer vara det bästa året i deras liv, men jag är inte helt hundra på det. även om man får uppleva så himla mycket colla saker, så finns det en sån hila stor saknad och ledsamhet under detta året. jag älskar min familj och jag skulle göra allt för att få träffa dom innan juni, att få hit dom en vecka och uppleva min vardag med mig. jag älskar er så himla mycket, och det här med saknad och hemlängtan blir bara värre och värre för mig. nu vet jag att jag snart, om fyra månader, kan träffa dom igen och då blir det inget tålamod kvar hos mig. jag älskar er, jag orkar inte sakna mer.

Kommentarer
Postat av: allie

Hej igen,ville bara säga att det är helt ok att ha hemlängtan.Din fam o vänner finns där hemma och bara väntar på dej.Min fam kunde inte komma över och hälsa på mej.Men det hjälpte att bara veta om att dom fanns där.Det är så mycket nu på slutet av term som händer,så njut av den tid du har kvar.Försök att inte skypa med alla hemma så mycket.Det kan bli värre då.Det kanske räcker med högst en gång i veckan eller längre.Jag tycker du har mognat och blivit en ny stark person.Du kommer märka mera av det när du kommer hem.Försök att ha så kul nu den tid du har kvar.Kram.Allie.

2012-02-15 @ 15:13:28
Postat av: Linda

Det är starkt av dig Emelia, att du orkat/orkar kämpa dom sista månaderna du har kvar där i USA :) & att du snart har klarat ett helt år utan nära & kära! Skulle aldrig själv ha klarat det faktiskt, haha, så du är grym tjejen! =)

& jag hoppas dina sista månader där blir hur bra som helst även fast det kan kännas jobbigt ibland! Kramar ♥

2012-02-28 @ 02:30:45
URL: http://liindaantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0