too little time

hej på er. jag har lite panik just nu för jag har ingen aning om hur jag ska få ihop det med tid och pengar. här är lite saker jag har måste checka av
hej på er. jag har lite panik just nu för jag har ingen aning om hur jag ska få ihop det med tid och pengar. här är lite saker jag har måste checka av:
  • betala för att jag ska kunna spela soccer. 40 - activity fee 10 - socks 75 - warm up adidas (borde köpa detta men vet inte om jag har råd) så det skulle då bli 125 dollar, fuckkk.
  • i arizona så ska vi tydligen rida i bergen och det kommer kosta 70-75 dollar och det är inget jag kan välja eftersom jag är med min väns familj där borta.
  • klänning till prom. måste hitta en men vet inte hur jag ska ha råd, jag har satt en budget och den får högst kosta 150 dollar vilket är tusen spänn och eftersom det är en prom dress så är det väl helt okej, men skulle vara gör bra om den låg på 100 dollar. sen skor, och hår till det.
  • mall of america. vi ska till mall of america vilket är usa's största köpcenter innan jag åker hem och jag vill gärna spendera lite pengar där borta, kommer bli grymt.
  • kamera. jag behöver verkligen en ny kamera då min inte funkar längre, i somras så fucka den lite men nu är den helt fucked up. och eftersom den är 3 år gammal så tycker jag väl att jag förtjänar en ny. gärna en nikon 1 j1 eller canon g12 men det kostar ju lite.
  • telefon. jag vill ju självklart ha en iphone 4, bryr mig inte så mycket om den nya 4s utan en vanlig 4 funkar bra för mig. hoppas nu på att jag fått jobb på pressbyrån där min farmor jobbar, då blir det sommarjobb och vanligt extra jobb så jag ska väl kunna ha råd med en i sommar, hoppas jag.
så dom tre första är ju viktigast och soccer måste jag betala redan på onsdag... får lite klumpar i magen av att tänka på det. kameran köper jag hellre i sverige då jag kan ha försökring, mobil också. aja, nu vet ni det. det är inte alltid det roligaste att vara så här on my own. att hantera engar har alltid varit min starka sida tills jag började nian kan jag väl säga. nu går det lite utför, men det är ju svårt att motstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0