valentine's day

hejsan. först tänkte jag berätta om alla hjärtans dag. dom närmsta dagarna i skolan så har vi under lunchen sålt a "crush to your crush". jag hjäplte till igår med att sälja dom och det är typ som fanta, sen kan man köpa suckers också så skriver man en lapp till vem det är och från vem sen så delas dom ut under sista lektionen för dagen. jag fick tre chrushes och jag drack en halv för jag är inget fan av pop. men jag ska spara dom andra två och ha som minne :) jag köpte även en till anna från danmark och skrev att det var från a secret admirer. haha hon fatta att det var jag typ senare på kvällen. efter skolan i alla fall så drog vi till micaela. det var jag, josie, lauren, micaela och anna w. vi åkte till dubuque för att äta på olive garden, sen target och köpte massa choklad ochh swedish fish och runt 7 så åkte vi mot bion för att kolla på the vow. den var bra, det slutade ju lyckligt men hoppades på att man skulle få se mer av hur det slutade. efter filmen så åkte vi runt i stan och pling plonga folk och och la alla hjärtans dag kort och sucker på deras dörr. vi kom hem vid 11 och vi la oss vid 2. vi snackade, jag och micaela färgade josies hår och jag var jur övertrött so, helst och garvade varenda minut under hela kvällen. speciellt i sängen är vi skulle sova. jag, josie och lauren i samma säng är ingen bra ide. lauren krigar om den plats hon vill ha och jag och josie garvar alltid åt ingenting haha. kommer sakna alla så mycket här, älskar dom jätte mycket och är så glad att jag har det så grymt här borta. idag så var dte inte min dag, jag åt aldeles för mycket godis igår så jag tränade i en timme och 30 min, åt tacos, fick palet av farmor och läste tidningen hon skickade. tack tack så jätte mycket, älskar er alla ♥ sen har jag gjort övningar och hängt med lauren och josie hela dan, ganska mysigt faktiskt. vi har varit lediga idag om ni inte förstod det. men nu är klockan halv tio snart och det är skola imorgon så nu ska jag sova. vi hörs, puss.
juste, hela kvällen igår så snacka vi om hur synd det är om oss och vi hade en riktig eat-our-feelings kväll, fast vi var ändå glada att vara singlar och såg säkert ut som ett gäng lesbiska tjejer. (man säger bög och bögar, men är det lesbisk och lesbianer?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0