a every day

idag är det måndag och jag ska strax gå och lägga mig, ska läsa en bok i historian (300 nånting sidor på 1.5 vecka ). så vad har ni haft för er denna veckodag? efter skolan idag åkte jag med min värdmamma till the grocery store, sedan vidare till u.s cellular för att betala min mobilräkning. annars har jag inte gjort mycket mer, gjort lite läxor, ätit underbara chicken over noodles, duschat och gjort massa små grejer här och var ni vet. skulle ut och springa idag men jag var/är så jäkla trött efter helgen, sov inte alls mycket. men på onsdag ska jag ut och springa igen, hoppas hoppas vi får lite snö!!! är så himla sugen att få ut och springa i lite omväxlande klimat. annars har det varit väldigt fint väder ute, riktigt vårigt med lite blåst och en värmande sol.
tycker förövrigt ni ska kolla in på denna tjejens videosar, vilken härlig brud alltså! och med detta säger jag godnatt, älskar er.

Kommentarer
Postat av: amanda

söt tjej !!

2012-01-10 @ 22:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0