hate - Mondays

hejsan hoppsan. idag är det måndag och den har vart helt okej för att som sagt, vara en måndag. skolan flö väl på så gått det gick, god luch och efter skolan så åkte jag och lauren hem. jag vet inte riktigt vad jag gjorde, jo jag sätte på she's the man. en emelia-klassiker så att säga. sen så har jag suttit lite framför datorn, kissat varannan minut (har en såndär typ två liter vattenflaska från victoria's secret så dricker väldans mycket vatten hela tiden) och kört lite styrketräning här hemma.
ne fan nikissar jag snart på mig, vänta en minut. fan vad gött, jag har kissat med öppen dörr här på nedervåningen där jag "bor", känns så adrenalinigt att dom kan komma ner när som helst haha, och sen så är det ju det bästa som finns att kissa/bajsa med öppen dörr. ne nu ska jag göra något, gör mig nog redo för sängen och läser min bok. fast klockan är ju bara 20 över åtta, men ändå.
kinda true, isn't it?

Kommentarer
Postat av: amanda

Väldigt sant :)



saknar dig så mycket emelia, idag var en sån dag då jag bara ville umgås med dig <3

2012-01-19 @ 18:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0