the little things

Har kollat igenom min juli-månad på bloggen och gud vad bra jag mådde då. självklart mår jag bra här också, men jag är inte lika glad då jag saknar min familj och vänner så himla mycket. jag var även en mycket bättre bloggare då också, om man kan säga så. men jag tror nog att jag kommer få in det igen.
en sak jag älskar med mig själv så himla mycket är att jag är en riktig livsnjutare. jag uppskattar allt i livet så himla mycket, som tex att ta en kebabsallad från roma och sätta sig i en park med min bästa vän i solen. men 2012 kommer vara ett riktigt bra år, det vet jag. och jag vill att ni där hemma, ska veta att jag älskar er och saknar er så himla himla mycket. mycket kärlek till er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0