vardagen

som jag berättat tidigare så ska ju jag spela inomhus fotboll (soccer) tills mars då utomhus fotbollen börjar. nu med inomhus fotboll så har vi inga träningar eller så, och man spelar en/två matcher nästan varje helg, på Clarke (college). detta är heller inte mes kolan, eller jo det är ju med skolan fast man måste betala för inomhus fotbollen. det är 47 dollar, när jag skrev upp på att jag ville spela så hade jag ingen aning om detta, och ingen sa något så jag ville inte direkt betala nästan 50 dollar på inomhus fotboll i 2 månader, men det var försent att dra sig ur så så fick det bli.
nåväl, jag har haft en ännu seg dag. har varit så himla trött, vet inte varför men jag läser varje kväll till typ elva och det blir väl bara för sent för mig antar jag. så snart ska jag borsta tänderna och sova, utan att läsa!! har inte hänt mycket idag, som vanligt. skola, pluggat lite och körde crosstrainern i 45 minuter. nu nu ska jag gå och borsta tänderna, ska försöka få någon att göra om min blogg lite (mest ny header, vill ha bara mitt namn typ) och på lördag har jag även min första fotboll match, ska bli intressant. godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0