no one wants forever

var ett tag sen. det är sommarlov, vad mer ska jag säga. jag jobbar som en gås, typ. jobbar väl 4-5 dagar i veckan. kan inte fatta att jag har varit hemma i 3 veckor nu och endast träffat typ två vänner. känner mig så himla taskig men har inte haft tid med någonting. har inte haft en enda dag där jag kunnat vila och göra vad jag vill och actually have summer vacation. oh well, that's life as an adult I guess. jobb, jobb och pengar. ne men det blir gött med lön sen, denna sommarn kommer jag tjäna ihop en 25 tusen minus den där jäkla skatten då. det blir körkort och sparpengar till resor. annars då? på dagarna jobbar jag oftast, jag umgås mycket med min familj resten av tiden. igår var jag på middag hos en kompis till familjen och det blev god mat och lite jordgubbsvin, lite konstigt att dricka med päronen nu men det går. idag har jag varit redig och tog ut mig själv på en löprunda. märks ju att jag inte sprungit sen jag kom hem, men 25 min konstant löpning är bättre än vad jag skulle gjort innan usa. imorgon jobbar jag 12.30-20.30, västa tiden någonsin. efter det ska jag äntligen träffa simon för en gångs skull,sen är jag ledig på fredag och lördag har morfar sin årliga grillfest med släkten. sen jobbar jag måndag igen. men jag mår bra, saknar usa och mina vänner och familj. saknar dom väldigt mycket. fast jag känner det nästan aldrig, är så upptagen hela tiden. just nu lyssnar jag på Laurel och ligger i sängen. jag mår bra, mitt liv är bra. det enda jag behöver är väl kanske en kalender så jag kan ordna upp mitt liv lite. och en garderob, mina kläder ligger på golv och i resväskor, och jag har vart hemma tre veckor... godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0