3.6

helluu. Söndag idag och jag mår toppen. Igår så hämtade min bästa vän Anna upp mig och vi drog till the softball game, när den var slut så var vi 20 pers som drog till Amie's house. Vi hade en bonfire, fast jag och några andra hängde på trampolinen hela kvällen istället. Kommer sakna det här så himla mycket, att ha en bil hela tiden, att ha bonfires och att kunna ha en fest utan alkohol. Vid tolv så drog jag med hem till Anna och vi kollade på en film, sen la vi oss i hennes brorsa's säng och somnade. Idag så vaknade vi sketa trötta klockan halv åtta och gjorde iordning oss för kyrkan, efter det så åkte vi hem och hade en stor frukost och bara pratade. Älskar Anna och hennes familj, det är som min tredje familj. Åååh vad jag är avundsjuk på deras utbytesstudent dom kommer få i höst, så jäkla avundsjuk!!! Idag ska vi åka och fiska, jag och min värdfamilj. Eller dom sa att vi skulle fiska så därför var jag tvungen att åka hem från Anna tidigare idag, men man vet ju aldrig med dom. Är lite drama mellan mig och min värdsyster, eller dom har gjort lite saker bakom min rygg, som dom inte vet om att jag vet! aja, ska till Anna imorgon också och sova där. ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0