goodbye usa, hello sweden

sista dagen i usa då. igår så hade min familj fixat ett going away party, och det var så himla bra. himla massans folk kom, och jag sa hejdå till grabbarna och alla mina underbara tjejer. grät så himla mycket igår, först sa jag hejdå till min mormor och morfar. sen alla mina vänner. fick en jätte fin present fån min syster abbie, en tavla med massa kort på oss och sånt. sen från mina systrar fick jag en stor amerikansk flagga, och alla skrev på den. sen när alla hade åkt hem så läste jag allt och började stört gråta. idag köpte jag en till resväska och började gråta igen. när vi parta i lördags så grät jag massor och det är bara hemskt. älskar alla här så himla mycket och jag älskar usa, usa är mitt hemland nu. både usa och sverige. made dock kasst igår, blev lite mycket party party i guess. sen ahar jag fått lite andra småsaker från familjen, ett jätte fint armband med den irländska klövern på, min värdpappas föräldrar är från irland, och usa sockar. har packat i 5 och en halv timmar med mian systrar. nu är vi klara. ska på en softball game tonight och ah vet inte avd som händer. vill inte att imorgon ska finnas. detta är sista inlägget i usa, så konstigt. vill inte till sverige men ändå vill jag, detta är så jäkla jobbigt. aja berättar mer om allt när jag kommit hem, med bilder och så. hejdå! ses i sverige!

Kommentarer
Postat av: Linette

Är du hemma nu? Skulle vara jättekul om du kunde skriva ett inlägg som sammanfattar hela ditt år, typ vad som var bra och dåligt, vad du skulle ha ändrat om du fick göra det igen och kanske lite tips till en kommande utbytesstudent!

Tack för att du haft din blogg, det har varit kul att följa ditt år, det har hjälpt mig att förbereda mig inför mitt år! :D

Svar: Hej! Ja jag har vart hemma en vecka nu, förlåt för att jag inte bloggat haha! Jo det kan jag göra snart :) Tack själv att du läste, bara kul att hjälpa till :) kram
emeliasamuelssson.blogg.se

2012-06-19 @ 22:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0