live your dream and wear your passion

Jag är hemma! Eller jag har varit hemma en vecka nu, men inte haft tid för att blogga eller knappt sitta vid datorn. I onsdags när jag kom hem så mötte jag min pappa, styvmamma, syrran och lillbrorsan på flygplatsen och det blev gråt kalas. Sen åkte vi till Ikea och åt och sedan åkte vi hem och kolla på nya huset och sen tillbaka till där vi bor. På torsdagen åkte jag till mamma och var lite med dom, fredagen så hade jag myskväll med mamma och lillsyrran och på lördagen kom min styvpappa och styvsyster och sedan på eftermiddagen så åkte jag och träffade bästa vän. Vi köpte kladdkaka och grädde och sätte oss vid vattnet, sen gick vi till stadsparken där det var lite uppträdande, köpte calippo shots glassen (var ju 10 år sen!!!!) och sedan mötte vi upp hennes boyfriend. VI köpte kebabpizza och sedan åkte jag hem. I söndags så åkte jag till Skövde igen för att jobba, har ju fått jobb på pressbyrån. Sen jobbade jag i måndags, i tisdags så hade jag möte med skolan och fick en ny mac dator, sen kom släkten och välkomna mig hem och fick 1000 kr, 300 på gina och 300 på chili sen lite kläder. Fick en london resa med farmor i september också. tackar tackar. Idag så ska jag till tandläkaren kl 14.50 och efter det ska jag jobba till klockan åtta. Sen ska jag ha en slumber party med erica och hänga med henne lite imorgon, sen åker jag till lidköping och på fredag firar jag midsommar med bästa vän och några andra :) Saknar USA och alla mina fina vänner och systrar där borta, men jag har det bra här. nu ska jag äta, vi hörs kanske imorgon! puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0