första mars.

ne men godkväll på er! eller ja klockan tickar till fem över nio på kvällskvisten här borta, men jag kan tänka att ni sover götttt. idag har jag haft en väldigt bra dag, precis som alltid här borta (nästan). har mycket läxor tills imorgon men nästan klar med allt fast än jag tillbringat hela eftermiddagen hos mormor. där bjöds det på någon lasagne sak, fruktsallad, sallas, bunke med selleri, minimorötter och rädisar (väldigt populär snackmix här borta), grandmas chocolate chip cookies som är dom grymmaste, suqueenebröd vet ej hur man stavar det, breadsticks och apelsin juice. jo keso också. det var väldans trevligt och gott må jag säga. nu sitter jag och lauren i köket och hon städar och ah jag vet inte riktigt vad jag gör, jag kollar väl mest på och flammsar. vi är nämligen på gör bra humör så vill inte riktigt gå till sängs även om jag borde, men snart, snart måste jag nog. oh well, imorgon är det fredag vilket vi taggarrrrrr till och då har vi lite people over, lördags ska jag till dubuque och äta mogoliskt med vänner, söndag är det partyparty och måndag är vi lediga och ska shoppa i iowa city. så det ni, grym helg ska jag ha. chao chao snyggisar!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0