i'm coming home

when i said goodbye to my best friend in the world, yess i was crying my butt off haha
idag slutade vi klockan två istället för tre så fotbollsträningen började halv tre istället. vi var klara kvart i fem och nu har jag plockat undan i mitt rum, ätit och lyssnat på musik. jag har även gjort läxorna jag har tills imorgon och klockan är bara halv sju så nu ska jag kolla på tv eller film. känns skit gött att få liten sån slapp tid eftersom jag inte ser mycket av det nu när soccer är igång. juste det jag egentligen ville säga, jag fick hem brev från EF för nån vecka sen och jag kommer lämna staterna 12 juni. Jag lämnar Cedar Rapid klockan 1.24 pm och landar sedan i Chicago, har en timma och 20 min där, sen flyger jag till London och har nån timma där innan jag flyger till Sverige. Jag kommer komma fram i sverige klockan 12.20 på förmiddagen den 13 juni, så det tar en hel dag för mig att flyga till Sverige med all tidsskillnad och så. detta är dock preliminärt men vafasen, får hoppas på dessa tider. är så grymt exalterad för detta, wiihooooo!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt sjukt hur det kan finna så mycket känslor i en sån liten bild, den är vacker. älskar och saknar dig<3

2012-03-28 @ 20:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0