längtan

nu sitter jag hemma sjalv och dom andra är hos mormor. jag tänkte baka kanelbullar men vet inte om vi har allting så får nog vänta tills dom komme rhem. ska nog även fraga min kompis anna från danmark om hon vill ha en mysig hemma kväll denna söndag. ville bara prata av mig lite om hur taggad jag är för att åka hem till sverigeeeee. det är mellan 89-81 dagar kvar här i de förenta staterna och jag vet inte hur jag ska klara av min längtan. samtidigt vill jag inte åka hem, eller jo det vill jag visst. men jag vet att så fort värmen kommer till iowa så kommer jag vilja stanna. jag lan tänka på allt jag är så sjukt taggad för hemma i sverige i flera timmar. att stiga av planet i sverige och springa till min familj som står där. krama om dom, gråta en skvätt av lycka och inte vara utan ett leende på läpparna för en sekund. min syster ellen har lovat att köpa en fet godispåse vi kan i på bilresan hem från landvetter också, åååh ni fattar inte vad jag är taggad. sen att komma hem till ett helt nytt hus som vi flyttat in i, ett rum jag aldrig bott i och helt nytt kvarter och allt. också såklart att träffa min inte ens ett år gammal bror som jag aldrig hunnit träffa än, sen träffa mamma och familjen där borta och mina vänner. ååååh det ska bli så grymt jäkla kul. ni fattar inte hur mycket jag längtar, saknar sverige så grymt mycket och att äntligen få äta riktig mat och aldrig mer behöva vara hungrig. kan ni tänka er, jag ska aldrig mer somna hungrig längre utan jag ska vara proppmätt av svensk go mat!!!!! snälla juni, kom lite lite fortare ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeah babe vi räknar dagarna!!!!!!!!!!!! Dylan tycker att det ska bli så kul att träffa storasyster på riktigt och inte bara via Skype =)

2012-03-05 @ 18:37:42
Postat av: Adam

Jasså?

I dina älskade farbröder saknar du då inte ?! ;)

2012-03-07 @ 20:56:19
Postat av: Louise

Varför går du hungrig du som tränar så mycket - ingen bra kombination. ÄT! Spelar ingen roll om du inte gillar all mat - ät ändå. När du kommer hem så kan du få dina favvo-rätter. Kram kram

2012-03-12 @ 08:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0