stereo love

denna låten får mig på bra humör oavsett hur jag mår, den påminner mig som mycket om mina somrar och den ger så mycket glädje. kan nog vara en av mina favorit låtar, trots att den inte är något speciellt utan bara för att den gör mig så glad. idag skulle jag gå in och betala för min mobil räkning och då så pratar vi lite och så kommer vi fram till att han får veta att jag är utbytesstudent. och då sa han att han hade ingen aning om det utan han trodde jag bara var en random tjej som bodde här, att jag hade sån bra engelska. fattar ni hur glad man blir när någon säger sånt här eller? det gjorde helt klart min dag ♥ so thanks to the random guy at the store!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0