don't cry

hejsan. min helg har varit jätte bra. i fredags var det finals tills klockan ett. på lunchen åkte jag och tre vänner till ett kina ställe och åt. efter skolan åkte jag, becca och beth till dubuque och kolla lite at the mall och sånt där. mina två andra världsystrar är ju hemma från college denna sommaren så har umgåtts mycket med dom också. igår så hade min kusin graduation party så vi hängde där och idag har jag varit på lite kompisars graduation party och hängt med min danske vän. imorgon har jag ett final test kvar sen är jag done at beckman high school. stor städade ju som sagt i lördags också och ska börja packka på något sätt i veckan. vill test packa så jag vet om jag behöver en till resväska men vet inte riktigt hur det ska fungera. i veckan ska jag och mina värdystrar plus min danske vän åka och hika och sen äta på ihop. sååå skönt med sommar, här är det rettio grader och det är så härligt. det blir mycket sol och hänga med vänner, vid poolen och mycket tennis och träning i veckan. nu ska jag sova, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0