monday morning

tjanna tjena! idag är det måååndag och 15 dagar kvar. igår så hände det inte mycket, jag låg ute och sola, kolla på vampire diaries och spelade skipbo med min två värdsystrar och deras kompis. min familj i sverre skickade skipbo i julklapp till min vfamilj, och nu är vi helt besatta! vi spelar varje dag i timmar haha. sen så hade vi sketa god kyckling med potatis och min favorit jack&daniels bbq sås. idag så sov jag ända till klockan 10, sket förvånad för jag vaknar alltid upp klockan sju på morgonen. har tränat som vanligt och ätit frukost, ska duscha snart och sen vet jag inte vad som hander. vi kanske ska ut och paddla idag, mina föräldrar kom hemfrån tyskland också så jag ska skypa med dom en sista gång och prata lite om flyget och allt sånt. ne nu ska jag göra något, ha en braaa dag pusss!

Kommentarer
Postat av: annalitborn

ååh, älska skipbo!!

2012-05-28 @ 21:56:58
URL: http://anneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0