she turned her cant's into cans, and her dreams into plans

jösses bloggar jag en gång till? extra credit till mig då. ni förstår inte hur taggad jag är för att åka till Mall of America på lördag!!!!! ska bli så grymt. jag har ju en bucket list första sidan i min dagbok och nu kan Mall of America snart strykas över. vi lämnar Dyersville kl 6 på morgonen och tar ungefär 4 timmar med bil, vilket för mig är som typ en timma nu, här borta är 4 timmar med bil ingenting. hemma i sverige dör jag nästan av att åka till stockholm som är 5 timmar uppåt. lördag kväll sover vi på hotell ocksa, ååååh jag är så pumped! ville bara säga det. nu är det torsdag och ska till skolan om 30 min. att fira min födelsedag i USA var jätte konstig, det kändes inte som min födelsedag liksom. jag får alltid en känsla när jag fyller år, ni vet den där födelsedagskänslan haha? den hade jag inte igår iallafall. men men, jag hade en bra dag med mina bästa vänner här i staterna, fan vad jag älskar er. ska ta med dom i resväskan hem!
i början av mitt år, önskar det var nu mitt år började för nu är jag ju så mycket närmre alla, det är ju nu vi är så himla bra vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0