W E E K D A Y S

hej på er. det är väl dags att blogga då, har skjutit upp detta i några dagar nu. som varje vecka är jag busy, i helgen var det prom så ingen extra tid där inte, prom var förresten awesome. a magical night haha. får väl lägga upp bilder och sånt nån gång innan jag åker hem. har träningar varje dag, älskar att spela fotboll mer och mer för varje dag som går. igår hade vi en match i anamosa, varsity vann 11-1 och jv 3-0. det går så jäkla bra för killarna också, dom ligger på topp etta i hela Iowa! nice job guys! idag hade vi träning som alltid, inatt vaknade jag upp av att jag trodde hela huset skulle blåsa iväg, var så jäkla blåsigt och regnigt och åskigt. så att träna i dagens väder var inget vidare, det var jätte fuktigt och duggade hela tiden. juste i tisdags så röstade vi fram president sekriterare och allt sånt, var så jäkla kul att höra på deras alla tal och dom gav oss godis innan skolan och sa "vote for me" och brian decker hade en kompis som var en björn och ah en tjej på hennes tal så kom hennes pappa in och dansade och ah jag vet inte vad det hade att göra med själva varför hon skulle bli vald men det var kul. idag hade jag en presentation i sociologi också, om sverige. det gick super och jag babblade på i över trettio minuter. hade en video om our health care system, midsommar dansen och så gav jag alla djungelvrål. all tog fram papperskorgen och spottade ut det, amerikanarna tycker der är så jäkla vidrigt alltså! sen skulle jag haft med negerbollar, men igår efter matchen så hitta jag ingen kakao så bakade idag och tar med det imorgon istället. hoppas nu har det bra, jag har det bara 41 dagar kvar i USA och endast 14 dagar kvar i skolan. fan, bara 14 dagar. vad tiden går fort, snart är jag hemma och längtar tillbaka till USA ju... men ska bli gör kul att träffa all igen, nästa vecka på onsdagen fyller jag år ocksa :D 18!!!! nästa sommar kommer anna till sverige också, anna är min bästa vän här borta i usa nivet hon jag drog till Arizona med. så vi är skit taggade för det haha. puss hejdå. SLÄKTEN:SKULLE VARA GÖR GENERÖST ATT SKICKA EN SLANT TILL MIN FÖDELSEDAG, ÅKER TILL USAS STÖRSTA KÖPCENTER TVÅ DAGAR EFTER OCH BEHÖVER LITE MONEY. SEN FYLLER JAG JU FAKTISKT 18. TACK PÅ FÖRHAND. ÄLSKAR ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0