comments

KommentarTid
mandii () om Vart kommer ni ifrån?:
Hej Emelia mitt namn är Amanda Doverfors och jag kommer från Skövde stad! Faktum är att vi har gått i samma klass i två terminer på plusgymnasiet som du kanske minns? Puss på dig sötnos!
IP: 90.224.82.45
22 Juni, 14:52
Alexandra om Vart kommer ni ifrån?:
Jag kommer ifrån Värmdö och jag började läsa din blogg igår. Spenande med din resa till USA!
IP: 83.250.16.176
Alexandra, vad kul! Hoppas du håller dig kvar här då :)
Amanda, jaha vad trevligt! Jo jag tror jag minns dig, det var ju som sagt bara två terminer så inte helt säkert men du är pizzatjejen jag alltid åt med på lunchrasterna va?:) Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0