f r å g a

Linnea om f r å g e s t u n d:
hej, måste först säga att jag äälskar din blogg! har följt den jätte länge nu och tycker den är jätte bra! :)
Jag har besämt mig för att åka hösten 2013 och längar hur mycket som heelst men det enda jag oroar mig för är hemlängtan, jag vet att de flesta har hemlängtan någon gång men jag undrar om du har något tips utifall det blir jätte jobbigt? :)

Hej! ååh vad gullig du är, tack så jätte mycket och bra att du gillar den :) Jo hemlängtan är en av dom största anledningar varför folk inte åker. Och jag ska säga dig, stanna inte hemma för att du är rädd för hemlängtan!! Visst, det kommer vara jobbigt, det kommer vara vissa dagar då du bara vill vara hemma. Jag hade inte så mycket helängtan faktiskt, jag saknade dom varje dag men jag har aldrig riktigt haft hemlängtan så mycket. Min hemlängtan kom väl i början på våren istället. Grejen är att om du hittar på saker hela tiden, så kommer du inte drabbas av så mycket hemlängtan. Dom ändå gångerna jag fick det var typ söndagar eller lördagar och jag bara var hemma hela dagen, det gäller att hålla igång och hitta på saker. Inte ha så mycket tid för att tänka på sin familj i sverige. Att skypa med min familj har hjälpt mig huuuuur mycket som helst, bara ibland lite då och då, inte allt för långa skype stunder men att bara prata poch höra hur det är och vad som händer. Så oroa dig absolut inte över hemlängtan, det kommer absolut inte vara ett stort problem! Hoppas du får ett bra år och jag är så himla avundsjuk att du får göra det, skulle så gärna vilja göra om det igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0